fredag den 21. december 2007

Woodoo



My Scrapcorner blad 3, havde jeg lavet dette LO til. Det var i forbindelse med skitseudfordringen. Det er ikke i bladet, men i skal da ikke snydes for dette mesterværk :-) Jeg er selv meget glad for det.

Det var noget af en fupforestilling jeg deltog i, hos den medicinkvinde. Ganske underholdene faktisk. Det var i en Township i Sydafrika. Hun boede i byens flotteste hus. Ikke at det siger så meget på de kanter, men forretningskvinde det var hun. Jeg fik heldigvis også taget foto af alle de medicinflasker som hun havde stående på gulvet. Der er godt med skidt på, men indholdet kan vel bruges :-)

Jeg har brugt Basic grey papir og syet lidt med scrappers floss. På skitsen var der vist pynt og jeg kunne ikke lige se hvad der ville passe. Blomste ville være helt forkert :-) Så var det min datter sagde at det ville passe med bekymringsdukker. Når der så lige kommer et par knappenåle i, så er den lige i øjet (eller armen) :-)

5 kommentarer:

Mutte sagde ...

Jeg kan godt li' woodoo dukkerne det passer rigtig godt til stemningen på billederne. Flot LO, synd at du ikke fik det i bladet

Mutte sagde ...

Jeg glemte da lige at spørge til leverpostejmaden, er den løbet hjemmefra?

Majer sagde ...

Skønne billeder og dejligt at se så meget tekst på dit LO.
Ja det er utroligt som "tro kan flytte bjerge", har jo selv boet i Afrika og har set det mest utrolige i forhold til medicin-mænd &-kvinder :-)

Else-DK sagde ...

Flot LO - er vild med de små spidede dukker.
"Bekymringsdukker" det ord er jeg vist aldrig før er stødt på.

Else-DK sagde ...

SÅ lærte jeg også noget i dag:

om bekymringsdukker:
I følge legenden fortæller børn i Guatemala deres bekymringer til de små dukker, før de går i seng. Så lægger de dukkerne under hovedpuden og når de vågner, har dukkerne fjernet alle deres bekymringer.