lørdag den 22. december 2007

Disaster Area

Nu, mens leverpostejmaden skrumper og der er godt med mug på tomaterne, er der er oplagt lejlighed til at vise dette LO.
Når jeg er ude at rejse er jeg altså facineret af toiletter. Så er det sagt :-) Nu er det ikke de vestlige af slagsen, men mere dem hvor man sidder på hug. Det er slet ikke let og noget af en balancekunst, at sidde der på hug med en rygsæk på. Sådan nogle steder er der ikke meget ide i at sætte noget fra sig, overhovedet, på gulvet. Der ligger som regel lidt af hvert der :-) Dette toilet er nu rent, i forhold til så mange andre af slagsen. Nu er det sådan at jeg som regel får feriemave - ganske lind mave, når jeg er ude i samfundet i længere tid. Trods piller, så er der visse tidspunkter hvor et toilet er et "must" lige her og nu, uanset toiletstandard. Meget har jeg prøvet, men aldrig før toiletter uden døre! Første gang. jeg var på sådan et, var jeg så usmart at sætte mig midt i rækken. Da der kom andre ind, gik de forbi, men gik så liiige tilbage igen for HOV... var det ikke en lyshåret der sad der? Jeg fik noget træning i at sidde på hug og se ganske ubekymret ud når de gloede. Men hvor var jeg glad da vi kom på et toilet med dør, at den så ikke kunne låse var ligegyldigt. Her er lige en toilethistorie mere... Da jeg nu sad der på hug med min feriemave, ja så gloede jeg ned i hullet - dumt - meget dumt! For med meget jævne mellemrum gik der automatik i gang oppe fra den ene ende, som så spulede gennem hele renden. Da jeg ikke lige var så fiks at tage øjnene til mig, men absolut naivt glanede ned i hullet - ja så kom naboernes "udkomme" sejlende forbi mine øjne :-) JA det var kun den ene gang jeg kikkede ned i hullet :-)

Ingen kommentarer: