tirsdag den 18. december 2007

Leverpostejmad dag 23



Ja sådan er den kommet til at se ud, efter at have opholdt sig i køkkenet ved 20 grader. Den får lov til at blive der lidt endnu :-)

Først fra i morgen eftermiddag har jeg ferie, men lidt scrap har jeg da fået lavet. I går afleverede jeg 80 kort til en boghandel. Så er det lige om jeg får nogen af dem solgt. Jeg har de sidste par uger stemplet, malet og produceret kort´. Mange kort! Jeg er da blevet spurgt om hvad jeg ville med alle de kort og jeg måtte så sige, at det vidste jeg faktisk ikke. Nogle af dem ville jeg give som gave og resten fik jeg vel brugt i de nærmeste 5-10 år :-) Her de næste dage vil jeg liiige lave "et par stykker" mere, nu hvor det hele ligger fremme. Tænk hvis boghandleren får udsolgt af mine kort om et par dage..... Lidt optimist har jeg vel lov til at være :-)

2 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

80 KORT ??? du er jo umulig at hamle op med.

Ragna sagde ...

Hvor er det spændende med de kort Kirsten. Håber de bliver solgt. Tænk at du når så meget oveni fuldtidsjob, rejser, my scrap cornor familie venner osv osv.