onsdag den 19. december 2007

Juleønsker - en udfordring

Dorit har på sin blog udfordret mig. Jeg skal skrive 7 juleønsker og sende den videre til 7 andre.

Juleønsker:
1. At leverpostejmaden, ikke når at blive levende, inden seancen slutter d. 7/1-08.
2. At jeg får udgivet Holger og Marie historierne i bogform.
3. Forsøge at bruge klare farver på LO ( nå det bliver sikkert kun eet)
4. At jeg får brugt mit "grimme" papir til noget fornuftigt ( læs:scrap)
5. At jeg vil rense mine stempler så snart jeg har brugt dem ( og ikke flere timer efter)
6. At jeg finder nogle rigtig gode voksenstempler.
7. At jeg får brugt mit embossingpulver noget mere.

Jeg sender udfordringen videre til
Else
Charlotte
Anne Thormose
rnielsen
netti
LaChris
Anne-nybegynder

1 kommentar:

Ragna sagde ...

Ser først din udfordring nu Kirsten. Men har taget den op - dog på opfordring af den anden Kirsten (Kimic) :-)