torsdag den 6. december 2007

Leverpostejmad dag 11



Dag 11 for leverpostej, agurker og tomat.

Jeg har allerede fået lavet min pc - dejligt! Det er snart et stykke tid siden at jeg har fået lavet et LO. Der er helt gået kort i mig. Ja, jeg skal nok få talt hvor mage der bliver lavet. Måske et foto af stakken her til bloggen. Men det bliver tidligst på tirsdag, når seancen med leverpostejmaden er slut.

Jeg skal til julefrokost i morgen, hvor jeg skal medbringe noget mad. NEJ det bliver IKKE leverpostej, agurk og tomat :-)

8 kommentarer:

MH72 sagde ...

Du tør ikke
Du tør ikke
Du tør ikke
....medbringe denne tallerken til julefrokosten...
(ja, det var ment som en udfordring!!!).
Måske det kunne være emnet til næste layout: billeder af de øvrige gæsters ansigter når du viser dem den mad du har medbragt :-)

Kirsten Gro sagde ...

jo da, selvfølgelig tør jeg. Men jeg er bange for at den ikke er så let at transportere uden at overfladen tager skade :-)

Charlie sagde ...

HOVSA - jeg har jo helt glemt at følge leverpostejens endeligt. Jeg knokler jo rundt og kigger i alle de blogge der er igang her i december med indlæg hver dag. MON det ikke kan tælle som kondi???

OG så kom jeg i tanke om din leverpostej (bare rolig - det er ikke fordi jeg kan lugte den her i Allerød) og måtte lige kigge forbi.

Olivia sagde ...

Altså! Nu er jeg jo en af dem, som skal være med til den julefrokost Kirsten skal til imorgen....så jeg vil gerne opfordre MEGET kraftigt til at du lader den bliver hjemme Kirsten!!!!!!! Grin herfra....men sørme også ment som en udfordring!!!

Anne sagde ...

Haha.. jeg kan heller ikke lugte den selvom jeg bor betydeligt tættere på end allerød... Der er i øvrigt heller ingen synlige tegn på "projektet" udendørs - kører dagligt forbi og har også været på gåben forbi et par gange ;-) God julefrokost imorgen!!

Cowgirl sagde ...

Jeg er også sikker på Kirsten ikke tør medbringe året ret !!!
Godt jeg ikke skal med til den julefrokost - ville nu ellers gerne - men det er mig som har tjansen i weekenden...SUK...men her er ingen mug...kun MUH

Anne Thormose sagde ...

Du kan lige vove på at medbringe denne ret til aftenens julefrokost!!!! Jeg, personlig, begynder at synes, at eksperimentet er en lille smule for klamt. Ved ikke rigtig, om jeg tør spise hos dig mere.... ;o)

Anonym sagde ...

Hvem spurgte