søndag den 9. december 2007

Kan en død tomat flytte sig?

Under "Leverpostejmad" dag 14 har jeg fået et spørgsmål, som går på om jeg har flyttet den øverste tomat eller om den er skrumpet siden i går. Tomaten ER død (æret være dens minde) og har været det en rum tid nu. Leverpostejmaden har også draget sit sidste suk. For at kunne svare læseren, har jeg bevæget mig til opholdsstedet for dødsfaldene. Jeg kan nu svare, efter at have undersøgt det - grundigt! Jeg har igen i dag fremvist leverpostejmaden med garniture og har derfor båret den frem til beskuelse og retur til skohylden i de 17 grader. Derved har rugbrødet forskubbet sig i forhold til tomaterne. Jeg har, ganske forsigtigt, prøvet at "duppe" tomaten i siden og kan konstatere at den er slatten og død. Den klæber fast til tallerkenen som sin underbo ( den anden halvdel) Så jeg kan oplyse om at det er rugbrødet der er "synderen" Rugbrød klæber IKKE efter 14 dage :-)

2 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Jeg vil bare lige sige at det er en sjov ide du har gang i. Jeg følger din side og dine billeder hver dag.
M.v.h. Stine66

Cowgirl sagde ...

Pyh ha Kirsten - gad vide om du kan få porcelænet rent igen til jul...? Hvordan med lugten ? Bor datteren hjemme endnu ell. er hun flyttet hen til veninden ? Hvis du tager den leverstuhej væk fra din blog...falder seerantallet helt sikkert...