lørdag den 8. december 2007

Leverpostejmad dag 13

Ja så er det blevet dagen før slutdagen for leverpostejmaden. Jeg er faktisk fristet til at lade eksperimentet løbe noget ekstra dage. Den står jo stille og roligt på skohylden og gør ikke en kat fortræd. Et par gange har det været ved at gå galt, for jeg var ved at glemme at den stod på hylden, da jeg ville sætte sko på plads. Det var min mening at lave en side, i et minialbum, for hver dag. Men hvis jeg forlænger projektet, kan jeg jo lave en side for ex hver mandag. Sådan et minialbum har 8 indersider ( af dem jeg har på lager) så det vil jo blive 8 uger regne... regne.... ja så vil det først slutte om 6 uger regne... hmmmm..... det vil så blive 7 januar 2008. Det er måske lidt lang tid for en dåseleverpostej, tomat og agurk på en skohylde, bare for at jeg får foto nok til et minialbum.

4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Måske behøvede der ikke være billeder af madden på alle sider. Du har da fået mange sjove kommentarer med på vejen i løbet af eksperimentet. Måske de kunne fylde lidt. En side med foto af leverpostej, og på siden ved siden af en lille opslagstavle med kommentarer fra diverse fora, din blog, venner osv. Bare en tanke:-)

Kirsten Gro sagde ...

Øjh DET var en god ide!! Ja jeg har fået mange sjove bemærkninger, de skal selvfølgelig med. Nu ender det med at projektet varer frem til d. 7 januar :-)

Cowgirl sagde ...

Pyha - dine nytårsgæster vælger nok at blive ude på trappen...
Men der er da noget betænkeligt ved den leverpostej - den ændrer sig ikke meget mere !!!

Anonym sagde ...

Jeg undre mig over at den her leverpostej mad er blevet så interessant for mig at jeg bliver nød til at kigge på den hver dag..... :)