søndag den 9. december 2007

Leverpostejmad dag 14

Nu har leverpostejmaden , agurk og tomat stået på skohylden i 14 dage. Jeg har besluttet at fortsætte en tid endnu. Nu har jeg jo vænnet mig til at den står der :-) Den vil nok først blive smidt ud d. 7 januar for så har den været her længe nok til at jeg kan fylde et minialbum. Nåhh ja, hvis jeg skal have kommentarerne med, så bliver det et lille tykt minialbum. Så må det blive sådan - maden forsætter sit liv på skohylden til d. 7 januar og jeg laver efterfølgende et minialbum med maden , eet foto for hver uge + kommentarer.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

GYS ! På samme tid herligt og klamt...underlig følelse at sidde med :O)

Anonym sagde ...

Hov Kirsten, sig mig lige...

Har du flyttet den øverste tomat lidt til højre, eller er den skrumpet målbart siden dagen forinden? (håber det er det sidste, haha...)

Cowgirl sagde ...

Næh, den er nok begyndt at gå selv...i en tidlig alder !!!

MH72 sagde ...

Hvor er det bare KLAMT - og vildt facinerende...
Og JUBIEEEE en fortsættelse!!!