torsdag den 17. januar 2008

Morgan Freeman


Mutiscraps konkurrence/udfordring 1 lød på, at at lave om en kendt/ en man beundrer + bruge masser af bling osv. Dette foto af Morgan Freeman, tog jeg i New York. Jeg er vild med ham og elsker de fleste af de film han er i. Det med at bruge noget med glimmer, holder jeg mig helt og aldeles fra. I løbet af få minutter så er jeg og de nærmeste 30 meter at mine omgivelser, helt sat til med det forbaskede glimmer. Jeg har det på alt og overalt. Det er næsten ikke til at slippe af med igen!. Så jeg har holdt mig til den mere faste afdeling. Lidt tålmodighed er dog nøvendigt, når alle de små dimser skal limes på. Titlen har fået embossing og jeg har klippet den ud. Det har været en sjov opgave at lave. Jeg elsker udfordringer!

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Det ser kanon godt ud, dejlige farver og flot opsætning, ja jeg er heller ikke bruger af glimmer men sjovt med udfordringer

Susanne sagde ...

Flot layout Kirsten,
Vi må se om vi kan vinde næste gang :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Enkelt og stilfuldt, passer godt til billedet! Ja det kræver tålmodighed, at lime alle de små dimser fast hihi!