lørdag den 26. januar 2008

Blomster


Pia kom forbi til en kop kaffe og da var jeg ved at producere pynt/blomster. Hun blev selvfølgelig straks sat i arbejde :-)Den ene tog den anden og jeg havde svært ved at stoppe igen. Så det blev til nogle stykker, sådan en 300 styk. Ja, jeg har et eller andet med serieproduktioner. Men det er da helt rart at have og så behøver jeg ikke en hel masse arbejde, når jeg lige mangler på et LO/æske/bog eller andet.

Så har jeg også fået sendt til Iben/Multiscrap. Mit bidrag denne gang er noget helt andet, end det jeg plejer at lave. Jeg er blevet rigtig glad for det. Jeg lægger det ind på bloggen, når der er fundet en vinder. Det er sjovt (endnu) at være med i hendes udfordringer. Jeg får lavet en del, som jeg ellers ikke ville have lavet.

Så er jeg ved at brygge en historie mere, om Leo-Lars og de andre. Så hvis du har et forslag til hvad der skal med, er det ved at være på høje tid.

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Kirsten vi må da også have en lille vejledning på, hvordan du har lavet dem. Flotte er de i hvert fald:-)

Cowgirl sagde ...

WAU - de er skønne. Det kunne være flot med et LO med masser af dine blomster på.

Susanne sagde ...

Hej Kirsten
Super, kan man måske forhandle sig til et par stykker :))