mandag den 14. januar 2008

Leverpostej, en dåse fisk og Egons kransekager.

DR1 kl 19.30 "Ha det godt" tirsdag aften,er der bl.a. om en leverpostejmad!! Jeg fik ideen til eksperimentet med leverpostejmaden, da jeg for mange uger siden, i radioen hørte om det. De har filmet en leverpostejmad i 14 dage. Det rækker mine evner ikke lige til, så jeg tog derfor billeder i stedet - en del længere tid, godt nok :-)Jeg vil sidde klistret til skærmen når det vises.
Jeg har lige fundet de foto af leverpostejmaden som jeg vil have fremkaldt. Planen er så at lave et minialbum med nogle af de kommentarer der kom i forløbet.
Under udarbejdelse er en forsættelse af leverpostejmadshistorien. Jeg forestiller mig en historie i fem afsnit (dobbelt LO) med foto. Det er så planen at jeg i slutningen giver nogle spørgsmål, så dem der har lyst kan være med til at præge fortsættelsen af historien. Sådan en interaktiv scraphistorie.Det kommer til at handle om de børn der kom ud af ....... Da Leverpostejen blev taget ned af hylden i Netto og lagt i indkøbsvognen, kom den til at ligge ved siden af en dåse fisk. Ovenpå lå der en stor pakke med "Egons kransekager" Så Leverpostej havde en affære med en dåse fisk og det kom der børn ud af. Det er det som historierne vil komme til at handle om. En rigtig gyser (måske) for dem med ben i næsen :-)

5 kommentarer:

MULTISCRAP sagde ...

Åh Kirsten, du er altså herlig.

Sådan en fantasi. Tænk om nogen af vore politikere havde bare - ja, lad os sige 5 % af den - sikke ting de kunne udrette !! Ha-ha.

Iben

Kirsten Gro sagde ...

Tro mig Iben, det er ikke nogen fordel :-) Jeg var engang politiker i 8 år og da var stor fantasi ikke lige det der rykkede :-)

Heidi Jensen sagde ...

Ha, ja og du skulle lige vide hvor svært jeg har haft det med at finden en der ville kontakte dig.
Jeg syns' at du skulle med i indslaget. Har sendt dem link til din blog....
De skulle da se begravelsen.

MH72 sagde ...

My G.. - fantastisk historie der kunne komme ud af det. Jeg har allerede billeder i hovedet :-)

Anne Thormose sagde ...

Skøn idé, men jeg frygter lidt, at historien måske går hen og bliver mindre stueren. ;o)