søndag den 13. januar 2008

Kort

Endnu et foto af et af mine autismeprojekter - kort. Det er begyndt at tynde ud i stakken, men indenfor de sidste uger har jeg lavet omkring de ca 350 kort. Denne stak består vist kun af omkring de 160 stykker. En boghandel, som er min næsten nabo, har en hel del stående til salg. Hvor meget salg der bliver vides ikke endnu. Men lidt kan det vel blive til.
Det med at favelægge stempler er en god ting at lave når der skal se/høres tv og ikke at kimse af efter en arbejdsdag med tryk på. Lige pt. har jeg et pænt lager, så jeg er gået i gang med at lave LO igen.

5 kommentarer:

Majer sagde ...

Hold da op for en stak!! Det er da helt vild, med så mange kort. Tror at jeg har lavet max. 40 kort i alt, mens jeg har scrappet :-)

Men der ser sgu gotd ud, som de ligger der i bunke :-)

Bitten sagde ...

Ja jeg tror jeg har lavet 9! Jeg håber du får solgt dem, så er det da lidt sjovere :-) Må jeg spørge hvad du tager for sådan et kort?

Susanne sagde ...

Hold da op Kirsten jeg taber helt pusten - godt gået og så med malede stempler på dem alle Wow

Charlotte Ravn sagde ...

Hihi altså Kirsten, når du gør noget så gør du det ordenligt! hvorfor nøjes med et par kort, når man kan lave 350 på en gang:)
Håber du får solgt en hel masse, så du har noget mere, at snoller for til convention :)

Sarah sagde ...

wow jeg er virkelig imponeret... Fantastisk bunke!