søndag den 20. januar 2008

Designstop

For en måneds tid siden, besluttede jeg at stoppe som designmedlem af My Scrapcorner. Det er der flere forskellige grunde til. Det var så det.
I dag har jeg fået lavet et dobbelt LO til der første afsnit af historien om Leverpostejs efterkommere. Jeg startede på det da jeg i dag lagde hus til scrapkomsammen. Jeg sad selv og var voldsomt begejstret over foto og de kantstrimler jeg fik på. Fra de andre var der sådan et overbærende smil, og lettere hovedrysten. Men det slår mig ikke ud af kurs :-)Nu skal jeg bare lige have skrevet første del af historien, sat det sammen og så kommer det på bloggen. Håber der er flere end mig der har en lidt aparte humor.

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Glæder mig SÅ meget til at se og læse - du er bestemt ikke alene med en "spøjs" humor.
Joew - se du at bliv færdig, så vi andre kan se med, og måske det giver smil og glæde - hos mange andre end scrappere, her på det store net.

Cowgirl sagde ...

Du kan tro jeg glæder mig...dagens smil fra dig er altid rart...Gad vide hvad du får ud af den historie ?

MH72 sagde ...

Aparte humor - ikke mig ;-)

Anonym sagde ...

HE HE...jeg fornemmer at vi er mange med en aparte humor :O)
...sig mig...har alle designerne "sagt op" ?