onsdag den 2. januar 2008

Kuvert udfordring


Talte med Anne Thormose her til aften om bl.a. udfordringer. Da var det hun sagde, at det kunne da være, at lave noget ud af kuverter. Ja, det grinede jeg noget af - tåbeligt :-) Hvad kan man da lave ud af kuverter? Nå men så tog pokker da ved mig og det blev til en servietholder. Øverste foto viser "skabelonen" til holderen. Jeg har brugt ganske almindelige små kuverter, 4 styk. I bunden har jeg lagt et stykke kraftigt pap. Så er det bare at tegne den af to gange og beklæde den med papir. Da det nu bare er et forsøg, tog jeg noget af mit "rædselspapir" Der var jo ingen grund til at ofre det pæne. Det kunne jo være at projektet blev mislykket. Men jeg er faktisk ganske tilfreds :-) Jeg vil lave en mere, med noget papir jeg kan holde ud at se på, og så pynte den udenpå. Så kom bare an - Anne Thormose - med flere udfordringer.... Du nævnte godt nok den der med " Lav noget ud af fem toiletruller" Der vil lige gå et par dage med at få dem skrabet sammen :-)

8 kommentarer:

Susanne sagde ...

Super gået Kirsten
Det er da bare en super lille venindegave/værtindegave
K

Cowgirl sagde ...

Ja, du er da hurtig til de udfordringer...Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af toiletrullerne...

Charlotte Ravn sagde ...

hehe Den er ski da smart fundet på! Glæder mig til at se hvad du næste gang finder på!

fie & Co sagde ...

Du kan da bare det der med opfindelser:0) Hvor mange mon der så skal laves af dem??

Majer sagde ...

Ej, hvor er det smart fundet på. Tak for idéen :-)

Anne sagde ...

Flot holder.. jeg vil gerne donere ruller hvis du mangler *griner*

Anne Thormose sagde ...

Okay, jeg bøjer mig i støvet. Der er vist ingen opgave, der er for svær. Hvordan går det med transperanterne?

Bitten sagde ...

Jamen jeg ved ikke hvad jeg skal sige - du er sgu' for skør og jeg elsker bare at læse om dine sjove ting og sager du får frembragt ud af andre sjove ting og sager. Keep it rolling...