lørdag den 20. oktober 2007

Mit første scrap

Da jeg startede med scrap for to år siden, var dette det første som jeg lavede. Jeg har flere gange været ved at skille det ad og lave det om. Men et eller andet holder mig tilbage. Det er ganske sjovt at de hvordan det udvikler sig med scrap henover tid. Til dette har jeg brugt dukkehusgræs og har farvet kaffefilterposer. Jeg kan huske at jeg blev våd af at tage det foto. Den tøffede rundt lige udenfor min havedør og det havde lige regnet. Kort tid efter lå jeg på maven og tog billeder. Der måtte en hel det foto til, for sådan en snegl bevæger sig altså! Det gav vådt tøj, men et godt billede.
Hvis jeg skulle lave et LO i dag, ville det komme til at se en del anderledes ud :-)

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er et utrolig flot førstegangs scrap.Den snegl er godt nok flot fotograferet

Ragna sagde ...

Jeg synes absolut ikke du skal skille det ad. Det er da rart at kunne se sin udvikling, og det har da stor værdi, at det er det første. Men måske kunne det være sjovt at fremkalde fotoet igen ,og se, hvad du ville få ud af det i dag:-)

Cowgirl sagde ...

Lov mig du aldrig skiller det LO ad - husk det er det første - det er unikt Kirsten....For øvrigt syntes jeg det er ret sejt - sneglen er supergodt fotograferet.

Charlie sagde ...

Super ide - jeg har nu også lagt mit første på bloggen - og NEJ Kirsten - vi skal ikke ændre de gamle vi lavede - det er jo det der er sjovt - at vi kan se udviklingen.