onsdag den 10. oktober 2007

Convention

Jeg var fysisk til stede til convention i Ryslingehallen i lørdags. Havde pakket lidt om fredagen og tog så til tøsekomsammen DUMT! For det blev sent som det plejer, trods det at jeg havde besluttet at komme hjem i ordentlig tid. Små fire timers søvn er altså for lidt - i min alder. Jeg havde besluttet at jeg kun ville snakke og handle og kun lave lidt scrap. Det blev nu også kun til snak og handel. Dog var der en enkelt workshop med Gitte/minialbum.
MH72 havde en del til salg på sin blog, som jeg købte broderparten af. ØJHHH for en dejlig papkasse jeg fik i lørdags. Bl.a. 108 ark papir. Nu er det ikke fordi jeg er i papirmangel - langt fra, men det er da altid godt at have noget i reserve :-)
Forrige weekend lavede jeg et album til en fødselsdag og har faktisk ikke scrappet siden. Men nu kan jeg mærke at jeg skal i gang igen. Jeg har en del opgaver liggende til "My Scrap Corner" til blad tre. Har skam næsten lavet en af dem færdig. Håber på at jeg i weekenden får lavet noget mere. Deadline er godt nok først d. 15/11 men tiden går og arbejdet tager i perioder en ganske god bid. Det ender såmænd med at jeg må tage noget ferie for at have meget tid i eet stræk.

Ingen kommentarer: