lørdag den 12. april 2008

Ramme


Tim Holtz autograf skal jo til ære og værdighed :-) Inspireret af Ibens ramme, har jeg også lavet en. Jeg har, i meget tykt skiltekarton, skåret en ramme som er sat udenpå en fotoramme. Bunden er malet brun og jeg har skåret firkanterne som tingene er på. De har alle fået en gang Tim Holtz sværte efter at jeg har "krattet" kanterne. Det dims jeg har på, fandt jeg i min kasse hvor jeg gemmer udklip mv. Jeg havde limet en rød racerbil på, men den faldt af hele tiden. Den fandt jeg på vejen, hvor den var kørt helt flad. Men åbenbart ikke flad nok til at den ville blive hængende. I stedet kom der en anden fladtrykt metaldims på, som jeg også har fundet ude i samfundet.Der ligger faktisk mange gode dimser, hvis man kikker ned :-)

8 kommentarer:

Majer sagde ...

Super lækkert...Det passer bare perfekt til autografen :-)

Pia sagde ...

Rigtig flot Tim Holtz's ramme,lækker lækker, hvad med at gi' racerbilen en med den kødhammer du investerede i?

Mia sagde ...

Hehe hvor er den bare vildt flot og MEGA kreativ den ramme... Tror Tim Holtz ville blive rigtig glad for at se hans autograf (op)bevaret på så fantastisk en måde!!!

Anonym sagde ...

Det blev s.. da flot,ville ellers havde sagt du skulle tage en tur ned af Albanigade,der var flere dimser....

mvh.Pia D

Karin sagde ...

hvor er du bare go Kirsten.. og original ;-)

Netti sagde ...

Det er jo perfekt til autegrafen og sikke en superflot ramme.

Dorit sagde ...

Selvfølgelig bør den autograf ha en særlig plads... men den kommer vel i pengeskabet, når du ikke er hjemme ! Godt nok flot med alle de forskellige slags dimser.

MH72 sagde ...

hvor ser det bare GODT ud!!! Virkelig en sjov idé at du bruger alle mulige "mærkelige" ting ude fra virkeligheden/samfundet. Det giver en voldsom god effekt!