tirsdag den 29. april 2008

Nissen var Kirsten

Ja så dukkede stemplerne op. Det var IKKE nisser, men fjolset her, der havde lagt dem i en æske. Nu er de monteret og jeg er glad. Har endda masser af EZmount til kommende stempler :-)

Ibens opgave 8 er ikke helt enkel:

1) Brug 1 yndlingsbillede.

2) Scrap udelukkende i din yndlingsfarve (dvs. 1 farve på hele LOet - Er din yndlingsfarve f.eks. lilla så skal du udelukkende bruge forskellige nuancer af lilla på dit LO - både mønster papir, karton, pynt er tilladt - alt i yndlingsfarven )

3) Brug et yndlings citat som en del af teksten.

Ja der er kun tre regler, men det med at bruge et foto som man er specielt glad for... hmmmm Jeg har mange som jeg er specielt glad for. Nå men billedvalget må jeg tage, når jeg skal have det lavet. Det må, om jeg så må sige, være dagshumøret som afgør det.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kirsten
Det hjalp s.. at få sat krøllerne,det klarer hjernecellerne hihihi.Vi ses senere.mvh.Pia D

Susanne sagde ...

Så er det bare om at komme i gang Kirsten :-)