lørdag den 5. april 2008

Lige før convention

Så er der snart afgang til convention i Ryslinge.
Nu har jeg pakket alle mine små æsker til Tim Holtz kufferten. Jeg er "lidt" spændt på om mine æsker passer ind i rummene :-) Hvis de ikke gør, så sætter jeg altså i et kæmpe vræl!! Først omgang æsker var 20 styk. Næste omgang er 15 styk og hvis de så heller ikke passer, ja så må jeg jo lave en omgang mere :-) Men hvis æskerne passer i rummene, så flytter jeg ind i kufferten med det samme og jeg vil så bære rundt på den HELE dagen! Den skal jo ikke føle sig ensom fra starten af.
Jeg skal på Majers minialbum kursus og Anne T æske kursus. Derudover skal jeg jo rundt og kikke i butikkerne og ikke mindst snakke! Det bliver en travl dag - som det plejer og jeg glæder mig. Det plejer at være rigtig hyggeligt og tiden går bare alt for hurtigt!

1 kommentar:

Dorit sagde ...

Ja, tak for i går, snakket fik vi da.
Håber det er i orden jeg har uploaded din smukke TH-kuffert på min blog, men det fortjener den da, ikke mindst med de flotte æsker i !