søndag den 20. april 2008

Et øjeblik


Det her LO lavede jeg for over to år siden. Jeg er stadig meget glad for det. Sådan er det nu ikke sædvanligvis, når jeg kikker på det gamle jeg har lavet.

Jeg er i gang med den helt store kortproduktion. En boghandel tæt ved mig, sælger mine kort og nu skal jeg til at sælge i en boghandel i København. Så det er med at få lavet et en stak til København + lave lidt til lager. Lige pt. har jeg ferie, så det er nu at jeg skal have lavet noget. Jeg skriver nok i morgen hvor mange det er blevet til :-)

Foto: Per F. Andersen

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor sjovt, dette LO kan jeg sagtens huske!! Og det er rigtig godt lavet (lavede du ikke også et med tænder..?) ;-). Wow en kortproduktion du skal igang med...men det betyder vel ik´ noget for dig LOL. Glæder mig til at se og høre hvad det er blevet til :-)

Olivia sagde ...

Boghandel i KBH!!! Ej hvor fedt Kirsten. Tillykke med det!!

Karin sagde ...

God arbejdslyst ;-) lækkert LO med Øjeblikket

MH72 sagde ...

Det er også et helt vildt sejt billede du har scrappet...
Og hvor godt gået at du sådan breder dit salg ud over hele landet!!!

Cowgirl sagde ...

Wau et sejt LO fra din hånd - godt billed også