onsdag den 2. april 2008

Fordi.......

Der er et par spørgsmål til mit sidste inlæg om termitbo. Vi måtte ikke stige ud af bilen fordi det ville være for farligt. Elefanter,næsehorn, løver osv. er ikke helt turistvenlige :-) Jeg har faktisk aldrig været på en tur, hvor jeg har gået så lidt. Alt foregik fra bilen.
Der hvor vi boede, var der megahøjt hegn rundt om. Om aftenen måtte vi ikke selv gå fra restauranten og til vores hus, men skulle følges. Ugen før vi kom havde der været en flok næsehorn som var brudt gennem hegnet og havde lavet en hel del ravage. Specielt at opleve naturen kan være farlig. Senegtøjet blev også godt rystet hver aften + tøjet også blev rystet grundigt, inden det blev taget på. Der var mange "sjove" smådyr der kunne komme ud af tøjet.

3 kommentarer:

MH72 sagde ...

..ok, så er jeg mere rolig. Altså for så forstår jeg det... For jeg troede faktisk (altså bare en lille smule) at det var pga. myrerne - og jeg KUNNE altså bare ikke forstå hvordan de skulle være farlige.
I know - jeg er ikke altid for klog - og heller ikke ret god til at skjule når jeg dummer mig :-)

MH72 sagde ...

...eller også har jeg bare en god fantasi. For jeg kan lige forestille mig en busfuld turister flygte fra en kæmpe mængde myrer.... "åh nej, hvor mange turister tager de i dag? Nå - heldigvis kun én, det var billigt sluppet"
***LOL***

Peggy-Sue sagde ...

arrgg godt jeg ikke var der så.. jeg er ikke vild med kravlende ting i sengen og tøjet *GG*
Men har sikkert været en kanon oplevelse den tur der.