mandag den 21. april 2008

Endetarm


Det er et af de sjoveste foto jeg fik taget i Kina. Nå ja jeg har faktisk en del, som er MEGET specielle :-) Dette LO er også et par år gammelt. Nu vil jeg ikke lige hævde at det er smukt opsat, men billedet ..... billedet!!! Åhh det er bare rigtig godt :-)
Måske er jeg lidt kræsen, men denne lille delikatesse, prøvede jeg ikke. Godt nok var de rene, endetarmene, men at spise dem - nej tak.
Hvis nu jeg havde fået hakket endetarme, så havde jeg nok spist det. Men sådan et rynket stykke, er lige i overkanten. Jeg er glad for at jeg fik lusket et stykke ned i min taske, så jeg næste morgen, i dagslys, kunne tage et foto.
Når enden er god, er alting godt :-) (ENDE lig en morsomhed )

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Min første tanke var hvad er det??? sjovt billede,men no ikke noget jeg ville spise.:0)

Anonym sagde ...

ENDElig noget, som du ikke ville putte i munden !!! Men jeg forstår dig så godt :O) Et herligt og klamt LO..ha ha..og igen sidder mine unger og måber..for jeg måtte jo lige vise dem, hvad "den skøre dame der har været i Kina" nu har fundet på !