torsdag den 1. maj 2008

Værtindegave


Sidst vi scrappede sammen, var det Susanne som kom med en udfordring til os " Lav en værtindegave og brug eyelets" Jeg har fået mig en Crop a Dile der skulle kunne lave huller i metal og tykt pap. Det skulle afprøves. Denne lille zinkbeholder har fået eyelets rundt i kanten og bast igennem. Det store hjerte har fået en gang glimmer bronzespray og bast gennem begge hjerter.
Jeg må sige at det værktøj dog er noget af det mest smarte. Den glider som smør gennem det hele! Jeg har ellers haft svært ved at bruge de eyelets jeg har liggende. Men nu tror jeg snart at jeg kommer til at mangle :-)

4 kommentarer:

Henriette sagde ...

Ihh hvor er den fin, den måtte gerne komme hjem til mig og pynte...

Jeg har et par småting til dig, på min blog, kig forbi, jeg håber de kan bruges.

Knus
Henriette

Netti sagde ...

Hvor er det vildt flot.
Jeg har godt set sådan en dims hos Sabina . og også bestilt een for den er da virkelig for lækker!

Susanne sagde ...

Den er bare lige i øjet.
Nævnte jeg i øvrigt at en del af udfordringen var at udfordreren skulle modtage resultatet :-)

Unknown sagde ...

Rigtig sød værtindegave