tirsdag den 13. maj 2008

Rosa dag 1


I dag var jeg til møde og der blev bl.a. serveret frugt. Jordbær var der og de var store og flotte. Jeg var helt klar over at det nok ikke blev den store oplevelse med sådan nogle importerede nogen. Ganske rigtigt, de smagte ikke af det mindste. Men særlig eet jordbær lå og kaldte på mig :-) Så det blev forsigtigt viklet ind i en serviet og hjembragt. Her er det første foto af Rosa. Hun kommer fra Spanien og ligger nu og hviler sig, på en tallerken, i min vindueskarm i køkkenet. Hun får ikke sol, men underholdning.
Leverpostejmaden var noget sejlivet og ændrede sig næsten ikke. Nu prøver jeg med Rosa. Måske sker der ændringer af hendes udseende, lidt hurtigere? Jeg vil sætte et nyt foto ind hver dag, indtil... Tjahh forventer at hun er helt død og borte inden min fødselsdag d. 29/5. Tror ikke at kommende gæster er voldsomt interesseret i mit projekt. Nå... hmm.... jeg kunne selvfølgelig flytte hende :-) Men mon dog ikke at hun kun er en muggen klat om en uges tid?

5 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

hehe okay - uanset hvad dét der går ud på og hvor leverpostejsmaden kommer ind, så er det da meget sjovt.

glæder mig til at se hvordan det går med rosa i morgen

:P

MH72 sagde ...

Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig at Rosa er muggen inden der er gået en uge.... ;-)

Anne Thormose sagde ...

Tja....måske skulle du have haft fat i et rigtig øko-jordbær og så det spanske, så vi kunne konstatere om bestålingen af de udenlandske frugter er så effektiv som nogen mener. Har en gang haft en hollandsk peberfrugt liggende på køkkenbordet i en lille måneds tid uden nævneværdig ændringer i udseendet.
Venter spændt på fortsættelsen af følgetonen.

Unknown sagde ...

Glæder mig¨til at følge med i Rosa's sidste tid.

Charlotte Ravn sagde ...

Kirsten din skøre kugle! ;) glæder mig til, at følge med i rosas liv og død LOL