onsdag den 21. maj 2008

Harlemdør


Jeg tog billedet af denne dør i New York, Harlem. Den var bare ikke til at stå for. Da jeg så den, satte den en hel film i gang inde i mit hoved. Jeg kunne lige se for mig at den kunne bruges en mørk aften, i en lumsk film.
På Scrapcat i weekenden vandt jeg en præmie for dette LO. Ja det vil sige at det var lodtrækning. Så det var heldet der afgjorde at det var dette LO og ikke en afstemning hvor der belv tilkendegivet om folk kunne li´ den eller ej. Men pyt, jeg glæder mig til at få en præmie fra Hobbyboden.

5 kommentarer:

Karin sagde ...

Dejlige farver og et super billede. Kan godt forstå du lige faldt for den dør :-)

Uha Rosa er meget syg ;-/

Karina Beck sagde ...

Lækkert Lo ;)

Anonym sagde ...

Det er et skønt LO ! Og det papir er jo bare PERFEKT dertil :O)

Susanne sagde ...

Super billede Kirsten flotte farver og hvor passer det hele godt sammen

Cowgirl sagde ...

Skønne farver du her har scrappet med og jeg kan godt forstå det vandt - det er dælme dulme flot...