søndag den 25. maj 2008

Rosa er klar til scrap

Rosa var blevet en lille tør muggen knalling. Så var det jeg tænkte at det måtte udnyttes. Jeg har så presset hende i den der blomster presse fra Panduro. 1 min på 900w og så er hun klar til at komme på en scrapside.Hvis der nu er en eller anden deer tænker at det kan man da ikke og det vil da ikke gå godt når hun kommer på en papirside... Til jer vil jeg sige at en ½ skive sønderjysk rugbrød, stadig sidder fint på et LO. Så lykkes det vel også med et indtørret presset jordbær :-)

3 kommentarer:

MH72 sagde ...

You are the Scrap Queen :-)))

Det er kun dig og dit fantastiske sind der kan finde på dette... glæder mig til at se Rosa på tryk :-)

Unknown sagde ...

Kan kun erklære mig enig med ovenstående :0)

Cowgirl sagde ...

HM mon ikke der er gået en biologilærer tabt i dig - for du eksperimenterer da med det utroligste...