søndag den 18. maj 2008

Pingvin


Der har været cybercrop på Scrapcat i denne weekend og jeg deltog med bl.a. dette LO. Jeg var ude i samfundet hele dagen i går, så jeg kom først i gang med opgaverne i morges.
Pingvinerne går bag glas i Odense zoo og det er ikke det letteste at tage foto gennem. Grunden til at dette blev hæderligt, var at den lænede sig helt op af glasset.
Denne opgave gik ud på at der var en liste med otte ting, hvoraf man mindst skulle vælge de fem, til at bruge på LO´ et og der måtte ikke bruges mønstret papir.. Jeg valgte to stykker bånd, fem brads, maling, to chipboards, et stempel og to forskellige slags tekst i overskriften. Bogstaverne er fra spil som jeg har købt i genbrug. Det er bare lykken at finde et spil, hvor noget af det mangler. Så kan man nemlig få det til ingen penge :-)

4 kommentarer:

Karin sagde ...

Lækre farver... passer perfekt til temaet :-)

Uha jeg kan se Rosa ikke trives :-/

Heidi sagde ...

Det bare godt det LO, hvor er den sød, et rigtig godt foto er det.Jeg tænker slet ikke over det med glasset. Har også været der og set pingvinerne :)
Dejligt at høre andre gør brug af genbrug, der har jeg også fundet mange skatte

Karina Beck sagde ...

Dejligt foto og gode farver du har valgt.

Charlotte sagde ...

Dejligt layout!! Og billedet er såååå flot. Synes du har fået det til at se "koldt" ud med brugen af den hvide maling - super god effekt det giver.