torsdag den 29. maj 2008

Turban


Det er over et år siden at jeg lavede dette LO. Nu bliver det lige luftet igen for det er et af dem som jeg er meget glad for.

D. 22/6 er der Cybercrop på Scrapsisters og det er Anne Thormose og jeg der står for det denne gang. Vi har fået rigtig mange sponsorer til dagen, så husk at sætte x i kalenderen.
Jeg er i fuld gang med at lave inspirationsforslag til dagen, det samme er Anne. Måske kan jeg få Rosa brugt i en eller anden sammenhæng? :-)
Der bliver hele 8 opgaver og husk... du kan lave een eller dem alle.

7 kommentarer:

MH72 sagde ...

...jeg vil så bare gerne vide: Skal jeg allerede nu forberede mig ved at lægge et jordbær i vindueskarmen? :-)

Netti sagde ...

Hvor er det et vildt lækkert layuot. Det billede er SÅ flot. Jeg er helt vild med rynkerne i hovedet, men det er nok fra dengang jeg tegnede meget :o)

Unknown sagde ...

Flot LO. Det bliver spændende den 22. juni. Jeg må hellere prøve at huske det denne gang.

Anonym sagde ...

Kan godt huske at have set det LO før...det er altså også bare SÅ flot...et skønt foto (jeg bliver sådan helt glad, når jeg om lidt går ud og kigger mig i spejlet).
Lyder spændende med cybercrop, det noteres hermed i kalenderen. God weekend.

Karina Beck sagde ...

Tak fordi du lufter det igen. Det er et superlækkert LO. Flot med de brune tags og skønt foto.

Susanne sagde ...

super flot lo Glæder mig til for første gang at være med i et cypercrop :)

Dorit sagde ...

Skønt portræt.. han ser lidt tøset ud med den lyserøde turban, men den passer jo rigtig fint til hans brune teint ! Kan særlig godt li', at du får forstørret disse portrætter op, så de fylder hele siden, så kan man jo også bedre se ansigtets detaljer.
Har aldrig deltaget i cypercrop, ved ikke hvordan man gør, men det må vel prøves på et tidspunkt.