torsdag den 1. maj 2008

Tid


Ibens opgave 7 var overskriften "Tid" og der skulle bruges syv foto fra den dag i Februar, hvor man skulle tage et foto hver vågne time. Alle foto skulle kunne ses og der måtte ikke skæres i dem. Dette var så mit forslag til en løsning. Havde også tænkt på at lave sådan en foldefidus til dem. Men det er nu ikke særlig smart at LO´et skal op af plastiklommen, for at man kan se billederne.

Opgave 8 er jeg ved at samle sammen til. Så må jeg se om jeg får startet på det i dag. Det er nok nødvendigt hvis jeg vil deltage, for den næste uges tid er meget pakket tidsmæssigt.

Har lige i dag lagt sidste hånd på 82 kort :-) Så er der da lidt lager. En boghandel i Odense og en i København har dem til salg. Når jeg så også lige skal have lidt til det "løse" salg, ja så er det godt med lidt i reserve.

Ingen kommentarer: