mandag den 26. november 2007

Dag 1 for leverpostejmad med agurk og tomatnabo

Her er så foto af dag 1 i leverpostejmadens liv. Den er nu sat på den åbne skohylde i gangen og venter på en langsom død :-) I dag nåede jeg lige at få taget et foto udendørs inden lyset svandt helt. I morgen kommer den sikkert til at bade sig i blitzlys.
Materialer: een skive solsikkerugbrød, Faaborg dåseleverpostej, agurkskiver fra Aktiv Super (oprindelse ukendt) Tomat fra Aktiv Super (oprindelse ukendt)
Sværte er ikke brugt :-) Men det bliver det sikkert når jeg laver LO efter de 14 dage :-)

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Glæder mig til at se - og ja, sværte skal der til ;)

Undrer mig over dit valg af postej dog - en dåsepostej.
Hvad forskel ville det mon give hvis det var "slagterens lune"? - om nogen....

Bye Bye mad ;)

Bitten sagde ...

Godt nok Kirsten, jeg glæder mig til at se, hvordan det går med din mad. Da jeg så den tænkte jeg: "det ligner sgu da det der dåseleverpostej min søster altid spiste" og det er det gud hjælpe mig også kan jeg så se på teksten. Ha, det må være farven der er speciel.

Dit eksperiment mindede mig lige på denne side: http://www.haunteddimensions.raykeim.com/index311.html hvor en gut laver noget med et græskarhovede - dog over noget længere tid og med en overraskende slutning ;-)

Hilsen Bitten

Anonym sagde ...

Tsk-tsk-tsk..
Tillader mig at påpege, at Fåborgs dåsepostej må formodes at være tilsat adskillige unævnelige tilsætningsstoffer (E-etellerandet), samt at tomater har den umanerligt kedelige vane at fremme nedbrydningen af omkringliggende grøntsager.
Så måske skulle du udvide eksperimentet til også at omfatte et stykke med slagterens den bedste og et med din egen hjemmelavede (uden tilsætningsstoffer) begge med tomatnabo samt et med hver af de tre postejer uden rødt naboskab.

Hugs,
Lion

Cowgirl sagde ...

Ja, Lion har lidt ret...Hvis eksperimentet skal du så skal du have noget at holde det op imod. Den gode fra Stryhns ell. den billige fra dåse !!! Har du kat ???
En ting er ihvertfald sikkert...fra på tirsdag går der lang tid før du får gæster igen....pga. lugten...Bare ikke naboerne tror du ligger død deroppe...