søndag den 19. august 2007

Safari - giraf

Da jeg var på safari så jeg mange giraffer. Det er nogle smukke og elegante dyr. Men de er ikke lette at få det helt perfekte foto af. Det her er jeg glad for, trods grenen foran. Græsserne plukkede jeg i sydafrika, til min mor. Men græsset var allerede meget tørt da jeg plukkede det, så det var ikke sådan lige at presse det. Min mor gjorde det vådt igen og lagde det i pres. Det hjalp. Jeg har stadig meget på lager til kommende LO om safarien. ATC kortet lavede jeg det meste af, under en workshop på convention i Ryslinge i foråret. Kompasstemplerne er et stempel fra Gypsy. Papiret er et ark som Heidi havde taget med hjem til mig, fra Holland.

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

De er altså bare helt fantastiske de billeder du fik taget på den safari også selvom girafferne ikke ville stå stille! Fllot LO og en god ide med græsset!

Majer sagde ...

Åhhh... jeg elsker bare giraffer!! Super LO du har lavet med dem.