søndag den 5. august 2007

Minialbum og pindsvinekort

Jeg har et blødt punkt, hvad angår minialbum - i alle afskygninger. Så derfor bestilte jeg Dreampapers månedspakke, som er et minialbum. Der stod at det blev sendt som maxibrev, men jeg var alligevel bekymret for, om jeg var hjemme når posten kom. Tænk hvis det ikke kunne komme ind af brevsprækken, så ville jeg jo få en pakkeseddel og skulle vente helt til mandag med at få det. Jeg havde ikke behøvet være så bekymret, jeg er mere irriteret over, at jeg ikke kan finde min lup! Det er godt nok lille, men som Anne har gjort mig opmærksom på, så står målene altså på deres side. Ak ja, det er ikke sådan, det med at få læst tingene godt nok. Men det er ganske nuttet og måske har jeg nogle pasfoto :-)

Jeg er nu færdig med 25 styk pindsvinekort og har malet en 20 stykker som ligger og venter på den videre montering. Jeg har lige taget en af"stikker" til et andet projekt - foldeudkort.

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hej Kirsten
Jeg glæder mig til at se dine kort, ligger du ikke et ind på siden ?

Gitte sagde ...

Jeg bliver da helt misundelig, så produktiv du er. Men flotte kort og så er de Penny Black bare min favorit.