fredag den 10. august 2007

Puslespil

Ja så har jeg købt til scrap igen. Det var dog i den billige ende denne gang - 5, kr i en Røde Kors butik. Da mine øjne faldt på et 3D puslespil, kunne jeg se muligheder. Når det er samlet bliver det til en hel by med gamle huse og en borg. Da jeg så billedet uden på æsken, tænkte jeg at sådan to-tre brikker sat sammen og lige skåret lidt til, ville kunne bruges på et LO, tags eller andet. Som skrevet gav jeg kun 5 kr, for jeg sagde at det jo ikke var til at vide om alle brikkerne var der (jeg havde nu ikke i sinde at samle det helt) Men men men....... Da jeg kom hjem og fik det hældt ud på bordet, må jeg sige at det er et lidt umuligt projekt! For at jeg kan få ex. et par byhuse, så er jeg jo tvunget til at samle lidt. Hvad nytter det med en enkelt brik, med et motiv med muligheder, hvis jeg så først skal hen og lede blandt de resterende 999 brikker for at finde en der passer?
Jeg må gå den tunge vej til skraldespanden, med min geniale ide.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kirsten

Jeg ser frem til at se, hvad din "krøllede" hjerne kan bruge det puslespil til...jeg er med på de huse du viste mig, men hvad med alle de andre brikker af mur m.m??? Uhhh...spændende...hi hi hi hi....

MH72 sagde ...

triller rundt og griner :-)