tirsdag den 14. august 2007

Festglimt.

Her er lige et mere med den skaldede kok. Jeg var med til et mini cybercrop sammen med Annette og Anne lørdag aften. Jeg kom lidt sent ind i det, så de havde allerede givet udfordringer. Annettes var: brug fire foto og Annes: brug cirkler. Jeg kombinerede så de to ting og fik dette ud af det. Cipboardringene er fra Orion design, papiret fra Basicgrey. Jeg har kaldt det festglimt, så for at gøre det helt, skulle der have været lidt flere foto. Men dem her, var det jeg lige havde ved hånden i farten. Jeg havde fået fremkaldt flere af kokken og punkeren, så de skulle da bruges :-)

3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Tak for en hyggelig mini-cyper crop. Fik du nogensiden fundet materialer til den sidste udfordring - pigefarver?

Kirsten Gro sagde ...

Ja, og jeg fik den faktisk lavet, men da jeg ville tage et foto næste dag - ja så lignede det LO altså noget som katten havde slæbt ind! Det bliver pillet fra hinanden igen og genbrugt :-)

Annette sagde ...

Tak for et hyggeligt Cyber Crop. Glæder mig allerede til næste gang.

Trist at vi ikke kunne nå at se det "lyserøde" LO inden du pillede det fra hinanden igen.

Super skønt LO du har fået lavet med de 2 udfordringer i 1 LO.


Tanker fra
Annette