mandag den 24. marts 2008

Kina


Billedet er taget i Kina, et sted ude på landet, hvor vi stoppede.Den var kolosal stor og meget imponerende. Hvis man gik om bagved den, var hele ryggen fyldt med små gule lapper, som folk havde sat på.Hvad der stod på de sedler må stå hen i det uvisse, kinesisk er ikke min stærke side :-) Men mon ikke det var noget med ønsker om godt helbred og et lykkeligt liv? Jeg tog et foto af alle de små gule lapper, det bliver der så et andet LO ud af.
Den "dims" som hænger ude i siden, er købt i Kina. De solgte dem overalt ved templerne, men kunne også købes alle mulige steder. Jeg kender ikke betydningen af den.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det et godt LO ! Det billede...jeg føler, at jeg virkelig står nedenfor templet og kigger op! Hvor har du altså været de mest pragtfulde steder :O)

Netti sagde ...

Rigtig flot layout og sjov historie.

Betina Olesen sagde ...

Hvor er de altså blevet lækre begge 2.... det kunne være fedt at se det samlede Kina album engang, ja og Indien og er det Afrika....

Det er altså nogle fede fotos du får taget...

Hygge fra Betina