lørdag den 22. marts 2008

Doodling


Scrapcat havde i februar en blind scraplift konkurrence. Dvs. at der kan stilles 10 spørgsmål som f.eks. hvor sidder billedet, hvor mange slags mønstret papir er der brugt osv. Så skal der laves et LO ud fra de oplysninger.Jeg havde ikke de store problemer med at lave en skitse og lave det sådan som jeg mente det måtte se ud.... men ..... der skulle doodling på AUGH! Det er altså en af de ting som jeg ikke kan se fidusen i. Jeg har prøvet til nogle gange, men det kommer altid til at ligne noget som katten har slæbt ind! Da jeg havde lavet det færdigt, ja så var jeg klar til at skille det ad igen og se om jeg ikke kunne redde et par stumper - uden doodling - til bare et enekelt bordkort eller to :-) Nå men jeg sendte det nu ind til konkurrencen alligevel. Det er jo altid godt med et grin. Men sørme om jeg ikke vandt afstemningen!!!! Ja miraklernes tid er ikke forbi. Men jeg slår mig nu nok ikke på doodling fremover.
Billedet er taget i Central Park, New York ( og så er det maltrakteret på grummeste vis med doodling)

8 kommentarer:

Mutte sagde ...

Tillykke med titlen. Du er da sluppet meget godt fra at doodle. Flot LO

Anonym sagde ...

HE HE...altså du ! Jeg synes at du doodler rigtig flot og godt ! Tillykke !

Netti sagde ...

Altså Kirsten sikke noget vrøvl!! Du kan da sagtens lave doodling og jeg sys at det er flot! det ødelægger bestemt ikke layoutet - tværtimod. Superflot lavet og et lækkert layout.
Tillykke med at du vandt :o)

MH72 sagde ...

Altså, doodling er heller ikke mig, det må jeg indrømme. Men Kirsten, du er skisme da god til det! Tillykke!

Pia sagde ...

Du er super god til doodling, jeg har det som dig er ikke vild med doodling, men det er et super lækker lo og lækre farver

Majer sagde ...

Som dig, er jeg heller ikke den store doodler... i hvertfald ikke på LO's og kort... til gengæld har jeg en lille sort lommebog, som kun er til doodling... Den bliver brugt til p-møder og kurser. Lytter bedst når jeg doodler.
Nå, men bortset fra det, så er det blevet et rigtig flot LO. Og jeg kan godt forstå at du vandt!! Tillykke med det!

Cowgirl sagde ...

Wau den doodling er sej Kirsten - jeg troede lige det var noget der var præget på papiret...

Charlotte Ravn sagde ...

Du er da go' til, at doodle, det ser super godt ud fru Gro, så fortsæt du bare med det!