tirsdag den 18. marts 2008

ATCfortrængninger

For et godt års tid siden, lavede jeg ATCkort. Sådan rigtig mange, der gik helt autisme i det. Sad og klippede i bussen frem og tilbage på arbejde. Jeg fik pyntet et par hundrede færdig og resten fik "kun" baggrundspapir på. Det blev til sådan omkring de 2000 styk. Johh jeg var en flittig gæst på diverse loppemarkeder for at få gamle spillekort som jeg kunne lave dem på. NU er det jeg nærmer mig historiens pointe......... Målene....målene på de forbaskede kort ALLE er for små!!!!
Her for en uges tid siden var der en der gerne ville bytte ATCkort, så var det jeg måtte se mine fortrængninger i øjnene. Kassen med alle kortene har stået på reolen, siden jeg fandt ud af det med målene. Men nu bliver de arkiveret lodret, alle de ATCkort, ja de gør. Nu vil jeg gå i gang med at lave nogle kort i de rigtige mål og slet ikke så mange som sidst. NU er det slut med produktioner der foregår med hovedet under armen.
De kommer til at fylde helt godt i skraldespanden :-)

5 kommentarer:

MH72 sagde ...

Jeg KAN altså bare IKKE se hvordan det kan passe hvad du skriver:
Dig - i en bus - med hovedet under armen - og så 2.000 kort der laves og ryger i kassen.... Hvordan gjorde du det? Jeg mener - dine arme var jo ikke fri når du også skulle holde dit hoved. Og hvad med kassen - hvor var den og hvem holdte den?

Nej du - dén historie hænger bare ikke sammen...

(ok - det var sort snak - sorry!!!)

Mia sagde ...

Øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv! Kirsten! Altså! Så mange timers arbejde lige i skraldespanden... NÅ men så er det jo godt at du er så autistisk at du "bare" laver 2000 nye!!!

Netti sagde ...

Du får hurtigt lavet 2000 nye selv om du siger det er slut med masseprodution..haha vi kender dig og du ville ikke kunne lade være :o)

Bitten sagde ...

Nu er det jo bare en idé - men hvorfor bruger du dem ikke som til-og-fra kort i stedet for at arkivere dem lodret? Eller som bogmærker? Eller som pynt på kort? Eller som visitkort til dem som ikke ved hvad atc-kort er? eller? eller?... der er da uanede muligheder. Eller du kunne sende dem til mig (porto dækkes selvfølgelig), så skal jeg da klart finde anvendelse for dem :-)

Cowgirl sagde ...

Dem smider du altså bare ikke i skraldespanden Kirsten - for så kommer jeg efter dig. Brug dem dog som pynt på dine LO'er - for hulen da !!!
Var det forøvrigt en bus med kun dig som passager - ja, for der var jo ikke plads til andre vel...