fredag den 14. marts 2008

Gebissalg


Disse gebisstumper var til salg på et marked i Sydindien. Umhh det er bare guf for et camera + mig :-) Der var lagt et pænt udvalg frem og der stod et skåret spejl ved siden af. Så kunne man jo lige se hvordan man tog sig ud med nye bisser. Jeg hørte ikke på priserne :-) Jeg er helt vild med de gebisstumper og har snart lavet et par stykker LO med dem. De kalder smilet frem hver gang jeg ser dem.
Ovennævnte LO er lavet ud fra en skitse, i en konkurrence jeg var med i.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt LO, ikke nok med at der er mange smil på, Hele Lo'et får mig til at smile. Ikke mindst tanken om at man kan købe nye tænder på gaden.

Netti sagde ...

Totalt lækre farver i dit layout - helt i ånden med hvad jeg forstår ved indien uden at have været der. Sjovt layout med fede billeder kun du kan tage :o)

Bitten sagde ...

Sjovt layout - tragisk historie. Tænk sig ikke at kunne få tænder der passer i munden.