mandag den 4. august 2008

OL i Beijing

Jeg har stadig mange foto fra Kina som jeg ikke har scrappet. I går valgte Pernille ikke mindre end 19 foto ud af dem. Så nu er planen at jeg laver et LO for hver dag der er OL. For at varme op, kommer der et LO fra i morgen og det sidste vil så komme d. 24/8 når OL slutter.Det giver så 19 styk. Ja jeg ved ikke lige om det her holder i byretten :-)Nå men jeg har ferie, så mon ikke det går. Papir har jeg fundet til alle LO og er godt på vej med en fem stykker af dem.

Ang. blomster i mit tidligere indlæg. Så i morgen, tirsdag, vil jeg sætte et par bedre foto ind.

3 kommentarer:

MH72 sagde ...

Holy Moses - du får travlt!!! Men det er da et godt projekt.... og helt klart OL-værdigt :-)

Karina Beck sagde ...

Noget af et projekt... Glæder mig til at se dem.

Olivia sagde ...

Jeg synes jo det er rigtig morsomt, at du sådan har ladet dig udfordre, Kirsten. Men helt ærligt....hvis du ikke skulle lave Kina LO`s....hvem skulle så :-) :-)

Kh Pernille