tirsdag den 5. februar 2008

Zutter


I dag har jeg fået mit nye vidunder - en Zutter! Ja hvem kan leve uden.... ikke jeg :-) Den er simpelthen genial, intet mindre. Sider proppes ned og den laver huller, derefter spiralryg i siderne og ned i Zutteren igen, ned med håndtaget og vupti.... et minalbum med spiralryg! Ja jeg ved godt at jeg kan binde minialbum sammen med bånd, snor, scrappers rings osv. men det med spiralryg er smart og meget nemt at lave. Den kan jo også godt bruges til at lave huller med og så snor i.

Jeg satser på at jeg senest på fredag kommer med 3 del af historien om Leo-Lars og hans afkom.

Uge 2 om leverpostejsmaden og alle kommentarerne er undervejs. Jeg mangler bare lige lidt dagslys. Har ligget på langs de sidste dage. Men måske lysner det nu.

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Hahahaha da jeg så overskriften tænkte jeg på hjemmesko :o)
Den ser da vildt spændende ud. Glæder mig til at se noget af ALT det som du helt sikkert vil få lavet med den.

Cowgirl sagde ...

Tillykke med maskinen - jeg kan vel altid komme med et par umonterede album....??? Jeg skal straks gå i kælderen og afprøve kødhammeren....du får nærmere besked.