onsdag den 13. februar 2008

Et skarpt hjørne

Så har denne blog rundet et skarpt hjørne - 10.000 besøgende på knap 7 måneder. Tak til alle jer der lægger vejen forbi.

Nu har jeg anskaffet mig en kyhammer (fynsk :-)) Der er skam hele to mønstre i den. Så nu skal der snart laves mønstre. Men det får vente til weekenden. Jeg "ofrede" hele 40 kr for at få den. Det med genbrug havde jeg ikke det store held med, så det blev Føtex der tjente på mig. Nu kan jeg se på Ibens blog at hun har bestilt bl.a. Tim Holtz hammer hjem. Nå men pyt, min nyerhvervede kyhammer kan måske også bruges til andet en scrap, så jeg kan få en rigtig Tim Holtz sag :-)

7 kommentarer:

Netti sagde ...

Tillykke med de mange besøgende :o) Du har også en spændende blog men hvad pokker er en kyhammer spørger vestjyden så lige??? :o)
Glæder mig i hvert fald til at se det du får lavet med den.

Kirsten Gro sagde ...

En kyhammer er en kødhammer :-)

Bitten sagde ...

Tillykke med dit runde tal og tillykke med din nyerhvervelse - et forslag til, hvad man kan bruge den til... Tjaa - måske til ky? Eller alternativt til at knuse peber med i en pose, eller som vi har gjort - til at knuse fliser med (indeni et viskestykke) til mosaik? Mulighederne er mange og du plejer jo ikke at mangle idéer, vel?

Cowgirl sagde ...

Jeg gyser ved tanken om den kyhammer !!!Du skriver den kan bruges til andet...
Tillykke med besøgstallet - tænk hvis man fik en krone for hver der kigger forbi ??? Så kunne der vist godt blive til lidt mere scrap.

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med jubilæet!

Susanne Meltesen sagde ...

Jamen, tillykke med de mnge besøgende - det er altid en fornøjelse at slå vejen forbi din blog. Det bliver tit fulgt op af et godt grin... Denne gang var det så din kyhammer, som på sønderjysk hedder noget i reningen af kjø'hamme... ;o)

Annette sagde ...

Tillykke med de 10.000.
Rigtig godt gået.
Det er altid spændende at besøge din blog og se hvad du har fundet på at sjove idéer.