onsdag den 6. februar 2008

Kødhammer og nøgler

Nå og hvad har en kødhammer og nøgler at gøre med scrapbooking? Rigtig meget når man hedder Kirsten og har fået en Zutter :-)
Tim Holtz har sådan en hammer med udskifteligt hoved, som der kan laves mønster med i chipboard. Den har jeg ikke, men smart ser det da ud. Så var det jeg kom til at tænke på, at en kødhammer måske kunne noget der lignede. Så jeg var i en stor genbrugsbutik i dag. Men de havde alt muligt andet end en kødhammer. Det er så ikke lige i dag at jeg får det afprøvet. Men er der en derude der læser med, og har en kødhammer, kan du så ikke gøre mig den tjeneste at tage et stykke pap og hamre det noget slag. Giv det gerne et strøg sværte bagefter og fortæl mig om det virker.
Da jeg nu ikke fandt kødhammeren fik jeg fingrene i en æske med nøgler - dejlige rustne og gamle. Så nu har jeg noget af pynten til de første mange minialbum jeg får lavet med min Zutter :-)

5 kommentarer:

Susanne sagde ...

Håber du får rigtig megen glæde af din nye maskine Kirsten, tillykke med den og hvad kødhammer angår, har jeg desværre ikke nogen.
Men jeg skal da nok holde øjenene åbne og sige til.

Netti sagde ...

Kirsten sikken en dejlig faktasi du har...naturligvis må det da kunne lade sig gøre og hvem ellers end dig kan komme på sådan noget :o)
desværre har jeg ikke en kødhammer.

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med det nye legetøj og glæder mig til at høre om kødhammer forsøget virker :) har desværre ikke sådan en!

Unknown sagde ...

Mangler man en ide, så skal man bare lige slå et smut ind om din blog.
Jeg glæder mig til at høre om forsøget virker.:0)

Rikke

Stine66 sagde ...

Jeg har prøvet sidste år og det virkede. Men jeg har jo ingen billeder.