søndag den 29. juli 2007

Punker




Dette LO lavede jeg engang, i mangel af et foto af en punker! Jeg er nu ganske godt tilfreds med grafittibillederne - men en punker... det vil jeg gerne have foto af. Jeg har ellers lavet en aftale med mig selv om, at jeg ikke bevæger mig ud i samfundet uden kamera. Men de gange jeg er stødt på en punker, har jeg selvfølgelig ikke haft det med. Men så sent i går aftes på Roskilde banegård var jeg bare heldig! Hun var helt i sort og med masser af metal i hovedet. Hun sagde ok til at jeg tog et billede. Jeg fik desværre kun to, for hun var i sidste øjeblik til toget. Det ene af dem er bare blevet rigtig godt, for hun stod op af en gul grafittebaggrund. Øj manner hvor var jeg heldig! Glæder mig til at få lavet et LO med det.

1 kommentar:

Majer sagde ...

Hvor er du cool, at du bare sådan tager billeder af folk... og at du ligefrem har en "ønskeliste", over hvad du gerne vil fotografere :-)

Glæder mig til at se et LO med punker-tøsen fra Roskilde :-)