tirsdag den 24. juli 2007

Pokkers

Det øser ned udenfor og er mørkt = ingen foto af scrap til denne blog. Men så har jeg en lille opdatering for dem, der engang fulgte med i en ½ skive sønderjysk rugbrød på et LO.
Jeg "klaskede" den jo på da den var frisk fra pakken. Ikke så godt!! Tænkte jo ikke lige på at sådan en skive bøjer når den tørrer og så kniber det med pladsen i en plastiklomme. Men da havde jeg limet den godt og grundig på papiret. Jeg havde den så i pres en god uges tid, men det gav ikke det bedste resultat. Det fyldte dog ikke så meget i plastiklommen nu.
Nu har siden været i album i mange uger OG..... den er fin og tør uden mug og små dyr. Ja den kunne være mere flad, den skive. Men det går godt alligevel.

7 kommentarer:

Karen (lindse) sagde ...

hehe super opdatering på dit rugbrød - har faktisk tænkt på det! Tillykke med din blog, den er hermed puttet i mine favoriter :)

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Kirsten

Tilykke med dinblog, den skal nok blive spændende at følge. Tilføjer dig med det samme på min blog og på bloglines, så jeg ved hvornår du har haft noget på hjertet ;-)

Nu jeg har dig, ville jeg spørge dig om, at den bog du havde med til convention i oktober (en gammel børnebog) om du muligvis kunne have den med igen denne oktober, da jeg gerne vil have et lille peek tihiiiii

Hygge fra Betina

Betina Olesen sagde ...

Hov så lige, at du har gjort sådan i din opstilling, at anomyme ikke kan skrive? Det vil i dette tilfælde så sige, at alle dem der ikke selv har blogger, ikke kan skrive en hilsen til dig. Ved ikke om du er klar over dette ??

Hygge fra Betina

Kirsten Gro sagde ...

Hej Betina Så er det rettet.
Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en børnebog?

Charlotte Ravn sagde ...

Velkommen i blog land Kirsten, det bliver spændende, at følge med her, man ved jo aldrig hvad du finder på...rugbrød! tsk tsk.. haha sjovt LO!

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Kirsten!
Flot blog du her har fået!
Glæder mig meget til at følge dine nye - og tidligere LO´s og historier! Det er altid en fornøjelse ;-)

Majer sagde ...

Hihi det da det mest originale LO, jeg længe har set;-)

Tillykke med din nye blog. Glæder mig til at følge med i den.