onsdag den 15. juli 2009

Pagode


I Kina, hen mod en pagode, var der en masse skupturer. De var i naturlig størrelse og fantastisk flotte. Jeg har haft svært ved at scrappe dem. Jeg var helt sikker på at de skulle være på mit "Kinapapir" og så fik de lidt net og et par knapper. Sådan har de så ligget i flere måneder. Jeg har haft dem fremme rigtig mange gange, uden at kunne se mig ud af om der skulle mere på og ikke mindst hvad. Jeg har vist dem frem til dem der kom forbi og spurgt hvad der manglede. Men alle som een har sagt, at der ikke skulle mere på. Så de har fået "lov" til at stå, som de har set ud fra starten.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Jeg er helt enig, der skal ikke mere på. Billedet at skulpturen taler for sig selv. Den skal ikke gemmes bag en masse pynt.:)
Flot og enkelt.:)