mandag den 13. juli 2009

Byen


Jeg faldt en dag over dette foto med fantadåsen. For nogle år siden lavde jeg en hel serie med foto om hvad der kan ligge på et fortov. Det er ikke småting :-) Dette foto er fra den serie.Det er da meget passende at sætte det midt mellem alle husene.

Det går planmæssigt frem, med min bog, med Holger og Mariehistorier. Men der er sådan ca 1000 ting der skal tages stilling til, farve, forside, antal historier osv. Derudover er der korrekturlæsning og div. finjusteringer. Forventer at jeg i starten af september (i år!) kan stå med min bog i hånden. Så er det så bare, om der er nogen der vil købe den :-)

4 kommentarer:

MH72 sagde ...

Jeg vil gerne købe et eksemplar, men det ved du jo. Satser på at kunne købe en signeret udgave (du skal bare fortælle mig hvilken boghandel du stiller op i, ha-ha!!).

Jeg er vild med at du har brugt Fanta-billedet på dette layout. Det ser helt vildt godt ud som dåsen næsten kommer frem fra husene...

MH72 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Dejligt med din bogudgivelse. Den har jeg set frem til længe. At det så oven i købet bliver før jul. Det vil min mor sætte pris på, så undgår hun den traditionelle pakke chokolade og julestjernen.

Gitte sagde ...

Ih hvor bliver det super at du skal udgive bogen om Marie og Holger. Den vil jeg gerne købe et eksemplar af når den komme på gaden.;)

Et skønt LO du har lavet. Fed ide at du kun har brugt fanta-billedet som det "enste".