torsdag den 23. juli 2009

Køb af Holger og Marie bogen

Holger og Marie bogen kommer til at koste 129 kr. og er på 100 sider.
Bogen vil kunne købes gennem boghandleren (får et ISBNnr) men kan også købes gennem mig. Hvis det er mig du køber den af, skriver jeg gerne i den, hvis det ønskes.Når jeg får bøgerne om små 14 dage, så tager jeg et foto af dem og laver et reklameindlæg om salg af dem. Der bliver nu sikkert mange reklameindlæg om den bog :-) Jeg har købt en ordentlig stak, så må jeg se hvor mange jeg får solgt. Men bare jeg får mine udgifter hjem og der er overskud til en god middag ude i byen, så er det helt fint. Vi går jo mod vinteren, så resten kan bruges til at isolere med :-)

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Tak.. 1 stk. reserveret herfra ;)
Har moret mig med de 2 "tosser" ofte, så....

Cowgirl sagde ...

Så kan du godt lægge et eksemplar fra til mig med dedikation (ell. hva det nu hedder)- jeg vil glæde mig til at slå op på første side - Godt gået Kirsten !!!

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Jeg vil gerne bestille 2 eksemplar med en lille hilsen i.

Else-DK sagde ...

Hej Kirsten

Glæder mig til at få fingrene i bogen.

Kan den evt leveres med signatur hos Multi den 20.august ?? Jeg og Majer skal nemlig på kursus i Bangs Boder den dag.