torsdag den 23. juli 2009

Blogfødselsdag i dag

Hold da op.... fandt lige ud af at jeg har to års blogfødselsdag i dag! Det er blevet til 492 scrapindlæg i den tid. Utroligt at jeg har så meget at ytre mig om når det gælder papir og dimser :-)
Jeg startede bloggen med det formål kun at skrive om scrap. Det har jeg holdt, dog med undtagelse af de sidste par dage hvor jeg har skrevet om den kommende Holger og Mariebog. Den har jo ikke noget med scrap at gøre, sådan da. Hmmm jeg har jo lavet A4 scrapsider med historier, såhh....
Men denne blog skal forsætte med kun at handle om scrap. Her på det sidste har der været et stykke mellem mine indlæg, men det at jeg er designer for Scrapsisters, tager altså en del tid. Efter at det er fremvist hos dem, må det først vises på min blog een måned efter. Men om et par uger har jeg 14 dages ferie og SÅ skal der scrappes igennem!

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Tillykke med din blogs 2 års fødselsdag - og næsten 500 indlæg. Super flot gået. Glæder mig til de næste 500 indlæg.

God dag,
Annette

Cowgirl sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen...Uden denne blog ville jeg ikke have smilet så meget i år 2009. Håber der kommer mange flere skæve vinkler fra din hånd fremover.