torsdag den 13. november 2008

Lasagnenisse



Foto Per F.Andersen

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

He he...det var måske en måde hvorpå jeg kan lokke ungerne til at spise lasagne !(hmmm, tænker om nissehuen trævler og sætter sig i tænderne...)

Kirsten Gro sagde ...

Ja nissehuen kan godt finde på at trevle, hvis det er de gamle huer du bruger. Er det de gamle, er du nød til at hakke dem fint.

Gitte sagde ...

Uhm lasange er altid et sikket hit her hjemme. Jeg tror jeg bliver rigtig populær hvis jeg til sætter nisserhuer. Så det var rart lige at høre det med de gamle nissehuer. For jeg har nogle fra sidste år med de udløber heldigvis først d. 24/12. Så dem må jeg se at få brugt. :)

Kirsten Gro sagde ...

Åhh ja, det er med at være meget opmærksom på udløbsdatoen. For gamle huer bliver meget hurtigt harske og kan give meget lind mave.