tirsdag den 17. juni 2008

Spørgsmål

Jeg er blevet tagged af MH72/Marianne, så her kommer spørgsmål og svar.
Hvad lavede du for 10 år siden
Jeg lavede det samme som nu og dog, kommunesammenlægningen har gjort at jeg har fået mere at "passe" og se til, meget mere. Men jeg elsker mit job! Selvfølgelig har jeg også dage hvor håret stritter og jeg har lyst til at bide i bordpladen. Men jeg elsker udfordringerne.

5 ting på TO-DO-listen i dag
Have afsluttet nogle hængepartier
Jeg er til møde det meste af dagen.
Have forberedt et møde.
Lavet det sidste til cybercrop
Til min far og hente nye kartofler (uhmmm)

Snacks jeg kan lide
Flødechokolade
Vingummi
Moreller

Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær
Købe en løghakker
Rejse ud i verden med dem jeg kender, som fortjener at se det store samfund.
Rejse med min datter
Tage på refugium en måned
"Klatte" en del væk, til flere jeg kender der lige mangler en bedre bolig, nyere bil osv.

Steder jeg har boet
Jeg startede med at bo i Næsby, så Allesø, flere steder i Otterup og flere steder i Odense. Jeg er en af de fynboer der ikke flytter så langt :-)

Jeg giver spørgsmålene videre til: Anne Thormose, Dorit og Susanne Odense

1 kommentar:

Majer sagde ...

Jeg havde også tagget dig, men du har nok ikke set det :-) Men det gør jo ikke noget, når jeg kan se svarende alligevel :-)